Креативна агенція Banda разом із Мінцифри та Офісом Президента запустили внутрішню та міжнародну рекламну кампанію про українську сміливість.
В основі кампанії — меседж «Україна = сміливість». Білборди з фотографіями українців розмістили по всій Україні та в понад 15 країнах світу: Канаді, Польщі, Німеччині, Італії, Австрії, Великобританії, Іспанії, США й інших.
«Українців у світі вже ідентифікували як націю хоробрих людей. Наші люди виходять на мітинги проти російських окупантів і без зброї в руках зупиняють танки. Спеціалісти продовжують працювати навіть під обстрілами та сиренами — лікарі, рятувальники, комунальні служби, продавці, водії, аптекарі. Наші айтівці продовжують підтримувати бренд країни, сидячи з ноутбуком у бомбосховищах. Це дійсно вражає. Вірю, що після перемоги для нашої країни у світі відкриється “вікно можливостей”, і нашим головним завданням буде правильно його використати», — зазначив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
На сайті можна завантажити макети постерів, наліпок і мерчу, які створила креативна агенція Banda, щоб поширювати ідею української хоробрості.
Мета міжнародної кампанії — поділитися сміливістю зі світом і створити імідж країни, де живуть сміливі люди, сміливі бізнеси та сміливі ідеї.
«Зараз увесь світ захоплюється українською сміливістю — ми повинні це закріпити та залишити за Україною назавжди. Це наша ДНК, наш національний ресурс. Тепер усі знають, що сміливість — це бути Україною», — каже співзасновник агенції Banda Павло Вржещ.
Немає коментарів:
Дописати коментар